Wednesday, 16 August 2017

Jumpa Kembali

Teks: Wan Rohaniah Wan Abdullah
Gambar: Lukisan sendiri

Kelakar pulak tengok post sebelum ni. Beria konon macam boleh tulis setiap hari. Sudahnya menulis ke mana, blog bersawang haha. Nak salahkan sebab balik kampung raya ke? Sabor je lah.

Walaubagaimanapun, blog ni tetap berada di dalam hati. Dari sehari ke sehari teringat untuk masuk dan mencatat sesuatu tapi akhirnya kecundang jua.  

Apa pun, sekarang saya dah jumpa balik dah cinta hati saya i.e. hobi yang dah lama ditinggalkan. Hobi apa? Melukis. Dah ada beberapa lukisan yang dah siap dah pun, dalam buku sketch saya. Dan ada beberapa yang telah saya letak kat fb dan instagram. Nanti, letak kat sini lah pulak kot. 

Apa-apa pun, kita mula sedikit demi sedikit, OK?