Thursday, 3 September 2015

Produk WANISA untuk wanita

Teks: Wan Rohaniah Wan Abdullah
Gambar: laman Zhulian.com.my


Alhamdulillah, pelan perniagaan sudah pun siap. Sebentar lagi boleh cetak dan bukukan hehe.

Alhamdulillah juga kerana akhirnya saya berpeluang untuk mendapatkan satu produk tuala wanita yang sesuai dengan saya. Maafkan saya jika entri kali ini agak sensitif. Tetapi ingin juga saya berkongsi kebaikan produk kerana ia berkesan buat saya. Mana lah tahu jika ada orang yang mempunyai masalah seperti saya, kan?

Memang saya pernah pakai produk ini dulu. Malahan saya memakainya selepas saya melahirkan anak ke 8. Cepat baik luka bersalin saya berbanding jika saya memakai tuala wanita untuk perempuan bersalin. Ala yang ada tali tu. Yang tiada pelekat. Yang kita kena ikat pada pinggang. Dulu memang saya akan pakai tuala wanita sebegitu sebab bidan kata elok untuk jahitan hehe. Punya lah saya tidak berani untuk mengenakan tuala wanita lain selain yang itu. Sampai 7 anak saya, saya tetap menggunakan yang itu. Cuma yang ke 8 ni masa tu saya tak sempat nak dapatkan tuala wanita bersalin tu. Dan yang ada di rumah pada masa tu adalah tuala wanita WANISA. Jadi saya pun pakai sajalah. Dan ternyata ia memberi kebaikan pada saya, alhamdulillah.

Kemudian, saya terputus bekalan tuala wanita ini untuk hampir 2 tahun. Dan selama 2 tahun itu saya memakai pelbagai jenis tuala wanita, untuk "period" dan juga untuk panty liner. Ya, wanita berumur seperti saya dan juga yang telah melahirkan seramai 8 orang anak, pastinya perlu akan panty liner ni. Kalau zaman remaja dulu memang tak pakai. 






Nampaknya banyak-banyak tuala wanita yang saya pakai tu, satu pun tidak berapa sesuai dengan saya. Menjadikan saya tidak selesa. Kerengsaan. Kesakitan. Cukup saya cerita begitu sahaja lah ya. Tetapi saya terpaksa pakai juga sebab dah jadi macam satu keperluan bagi saya. 

Apa yang buat saya tahu yang WANISA ini sesuai dengan saya ialah sebaik sahaja saya memakai panty linernya, kerengsaan dan kesakitan saya itu beransur hilang. Tak sampai habis satu pek pun saya sudah rasa selesa sangat. Mungkin kerana cirinya yang mempunyai Far Infra Red dan ion negatif yang merencat pertumbuhan bakteria di kawasan itu. Lagi satu, bila datang bulan, tiada lagi bau-bau yang tidak menyenangkan hinggap di batang hidung saya. Alhamdulillah.

Benda yang baik elok dikongsikan ceritanya, betul tak?

P/S:  Bungkusan dia juga cantik :)











No comments:

Post a Comment